تیم های مادریدی از فینال میلان تا دربی مادرید چه تغییراتی کرده اند؟

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

تیم های مادریدی از فینال میلان تا دربی مادرید چه تغییراتی کرده اند؟

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

تیم های مادریدی از فینال میلان تا دربی مادرید چه تغییراتی کرده اند؟

اتلتیکومادرید

این تیم با 4 خرید تابستانی خود را برای فصل جدید و بازی های جدید آماده کرده است. سیمئونه تصمیم بر این گرفت که به هر خط خود یک بازیکن اضافه کند، وی موریرا را برای پست دروازه بانی جذب کرد، ورسالیکو را به دفاع اضافه کرد، گایتان را به خط میانی و کوین گامیرو را از سویا برای خط حمله گرفت. در این میان این مهاجم فرانسوی بوده است که توانسته است خودش را به تیم ثابت کند و در اکثر بازی ها در ترکیب اولیه قرار بگیرد، دیگر بازیکنان جدید در جستجوی دقایقی برای حضور در میادین بوده اند و هستند. موریرا که هنوز فرصت اولین بازی برایش پیش نیامده است، ورسالیکو نیز تا به الان تنها 180 دقیقه به میدان رفته است و نیکو گایتان در پست مورد نظرش فعلا رقابت را به یانیک کاراسکو باخته است. 

این ها بازیکننی که جدید آمدند و تغییرات را به وجود آورده اند اما سرمربی آرژانتینی تغییراتی در سبک بازی تیمش هم به وجود آورده است. تغییر پست کوکه در خط میانی و جلوتر آوردن وی این امکان را می دهد که فرصت های بیشتری به نسبت استفاده از اشتباهات حریف برای این تیم ساخته شود و به نوعی تیم هجومی تر شود. آمار نشان می دهد که این تغییر باعث شده است تا گل های بیشتری برای این تیم در فصل جدید به ثمر برسد مثل پیروزی 3-0 برابر سلتا، 5-0 برابر خیخون و 7-1 برابر گرانادا. اگرچه در دفاع این تیم شکننده تر از قبل شده است و به نظر می رسد استحکام فصل پیش هنوز به وجود نیامده است و این تیم در  بازی اخیر 6 گل دریافت کرده است.

رئال مادرید

تیم سفیدپوش اما شرایط متفاوت تری نسبت به حریف دارد و در این فصل و تابستانی که گذشت تغییرات سبک تر و جزئی تری در تیم خود به وجود آورد. کهکشانی ها در ابتدا مارکو آسنسیو و فابیو کوئنترائو را از تیم هایی که به صورت قرضی به آن ها داده بودند، پس گرفتند. سپس ماریانو دیاز را از تیم رزرو به تیم اصلی اضافه کردند و در نهایت آلوارو موراتای جوان را که 2 فصل پیش با 20 میلیون یورو به یوونتوس فروخته شده بود، با 30 میلیون یورو به تیم بازگرداند.

شاید جالب باشد بدانید که در حال حاضر هیچ یکی از اسامی که در بالا نام برده شد این شانس را ندارند که در ترکیب اولیه دیدار برابر اتلتیکو به میدان بروند. موراتا اگرچه در این فصل به خوبی خودش را اثبات کرده است و با گل های حساسی پکه زده است آمار بهترین گلزن فصل کهکشانی ها را دارد، اما به دلیل مصدومیتی که در بازی های ملی نصیبش شد، نمی تواند در این مسابقه به میدان برود. شاید تنها تغییر رئال مادرید نسبت به همین دیدار در فصل پیش، تغییر مربی کهکشانی ها باش، زیدانی که جای رافا بنیتز را در ژانویه فصل پیش گرفت.  در حال حاضر شاید تیم نتایج قانع کننده تری نسبت به فصل پیش در همین اوقات گرفته است و این بدون شک مهم ترین پیشرفت زیر نظر زیدان می باشد. همچنین زیدان در بازی میلان کاسمیرو را به عنوان یکی از عناصر اصلی تیمش در اختیار داشت، بازیکنی که حالا مصدوم است و باعث می شود آسیب پذیری بیشتری در خط میانی و دفاع مادریدی های به وجود بیاید.

پیش بینی از دیدار شنبه شب

بدون شک این بازی هم همانند دربی های قبل مادرید سنگین، پرفشار و پر از برخوردهای مختلف خواهد بود. شاید در چند سال اخیر اتلتیکومادرید این چنین به پیروزی در این دیدار احتیاج نداشته است چرا که آن ها در حال حاضر 6 امتیاز از حریف و تیم صدرنشین یعنی رئال کمتر دارند و بدون شک عدم پیروزی برای سیمئونه می تواند به بحرانی بزرگ برای وی تبدیل شود.

همین موضوع شاید باعث شود که بازی هجومی تری را از قرمزها نسبت به دربی های قبل ببینیم و سبک بازی به گونه ای باشد که کمتر از این دو تیم دیده ایم. چیزی که هست:

رئال مادرید صدرنشین است، مصدومین زیادی دارد، کریستیانو رونالدو در فرم ایده آل نیست و تیم آمار دفاعی خوبی ندارد و در آن سو اتلتیکو چهارم است، 6 امتیاز از صدر کمتر است و تیم تمامی بازیکنان را در اختیار دارد.

همین چند جمله باعث می شود تا هر کس بتواند یک دورنما برای خود از این مسابقه و شرایطش متصور شود.

نوشته Manu de Juan برای وبسایت AS با کمی دخل و تصرف


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 28 آبان 1395 | 16:36 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.